صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

داداش کوچولوها

127- لغتنامه سپهر خانی

1393/7/2 22:02
نویسنده : مامان
665 بازدید
اشتراک گذاری

تا امروز كه يكسال و هفت ماه و پنج روزه است ( ٢٦/ آذر ١٣٩٤)

حسني نگو بٓ لا بو

عروسك خوشگل من بشين كنار دل من شب شد، ل ا لا كون/ قسمت اول شعرها رو مامان ميخونه

نكون : وقتي كاري باب ميلش نيست

اناي : انار

كباب: كتاب

المايي: هله مالي / از اهنگهاي گروه رستاك

دَش: كفش

پات: پاي خودش

جمله ها :

بااادون كو؟ رٓ ( رفت )

 

 

تا امروز كه يكسال و شش ماه و بيست و پنج روزشه ( ١٨/ آذر ١٣٩٣) 

گوش : خرگوش

ما: گاو

بادون: بابا جون

مَسين:  مامان نسرين

قُلاغ : الاغ

ميك: ميلك

مَ مَ: بابا محمد

 

تا امروز که 1 سال و 4 ماه و 10 روزشه

بابا : هر کسی رو بخواد صدا کنه

آب: همه ی نوشیدنی ها

به به : همه ی خوراکی ها

دَدا: صدرا

دَ: چرخ, چرخیدن/ کفش

آآآآچیش: آتیش

اَمام: حمام

ما: ماه

بلّال , بالّا

گو : قفل / گل

لیلی: کلید

قان قان: ماشین / رانندگی کردن

نانای: موبایل/ تبلت/ تلویزیون

غوق: دوغ

جِ جِ : چشم چشم دو ابرو / مداد و دفتر

 و مامان مريم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
2 مهر 93 22:05
به این سایت برید شاید به درد صدرا جون بخوره اینا. چون نوشتید که خودجوش علاقه به یادگیری داره می گم
مامان مائده
4 مهر 93 17:13
سلام چه پسملاي خوشمزه و شيرين زبووووووني
مامان مائده
4 مهر 93 17:15
راستي ماماني من هم ميخوام دخترمو افرينش بذارم.اميدوارم مهد خوبي باشه.شما راضي بوديد؟كلاس زبانش خوب بود؟
مامان وانیا
29 مهر 93 8:56
سلام مونا جونم خوبی خانم دلم تنگ شده برات وای عاشق این لغتنامه سپهر شدم ببوس جیگر مو صدرا نازنینم بزرگ نقاشم چه می کنه بهترین را براشون ارزو می کنم سلام عزيزم ما كه خوبيم اميدوارم شما و گل پسرت خوب باشي در پناه خدا باشي