صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

داداش کوچولوها

101 - سناریوی یک تراژدی از صدرا

1392/5/7 19:46
نویسنده : مامان
263 بازدید
اشتراک گذاری

یک بعد از ظهر گرم تابستانی خانواده 4 نفری کنار هم

بحث پدر و پسر سر این رخ میدهد که پسر برای پیدا کردن پسری حرف شنو به خیابون بره تا پسر بابا بشه ،

پسر ( مثلا) با یه پسر حرف شنو پیداش میشه و  گفتگوی پدر با پسر خیالی:

اسم شما چیه؟

صدرا

فامیلیت چیه؟

امیری

من دنبال یه پسر هستم که مهربون باشه و حرف مادر پدرش رو بشنوه 

من به حرفتون گوش میدم

پس شما پسر من باش.

صدرا اولش میگه من بودم دیگه، پدر جواب میده که معلومه تو پسر گل و مهربون و حرف شنوی مایی.

صدرا میگه نه این ( عروسک) پسر شما منم میرم برای خودم یه مامان بابا پیدا میکنم.

بابا میگه : نههههه ما دوست داریم ما تورو میخوایم

صدرا : نه میرم برای خودم پیدا میکنم

و بعد از دو سه بار اصرار، بابا میگه خوب باشه به سلامت 

و چشمان صدرا پر از اشک میشه و هق هق کنان میگه که میخوام اینجا بمونننننننمممممممم....

اینم چند تا از نقاشی های صدرای سه ساله ما:

خرگوش

خرگوش

صدرا روی دوش بابا

صدرا روی دوش بابا

ببر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانش
20 مرداد 92 17:06
وای چه نقاشیهاییییی!