صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

داداش کوچولوها

56- پسر صاحب نظر

1391/4/24 15:57
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

کافیه مامانی یه لباس به نسبت جدید یا رنگ شاد بپوشه , فوری میگه واااای چقد قشنگهههه

مامان یه تی شرت قرمز داره که روش عکس کارتونی اسب آبیه , اون رو که میبینه میگه این رو من خریدم برات بابا س پول داده من خریدم

یه دفعه مامان برای اینکه گرد و خاک بنایی همسایه کمتر داخل خونه بیاد پشت پنجره آشپزخونه یه پتو مسافرتی رنگی رنگی زد , صبح به محض بیدار شدن گفت : چه پرده ی خوشگلییییی!!

و آخرینش چند روز پیش تو ایران کتان نور که با شوق و ذوق میرفت سراغ لباس هایی با رنگای تند و شاد و میگفت این رو برای مامان بخرم و لباسهای تیره رو میگفت این خوب نیست نمی خرمش.

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 1:26
مامانی خوب پسرتون خیلی خوش سلیقه س .
وانیا
13 تیر 91 8:40
چه جالب دانیال هم دقیقا همینطوره تا لباس جدیدی می پوشم یا لباسی که او ندیده بوده میگه وای قشنگه و با یه ذوقی می گه که خودم باز نگاهش می کنم ببینم چی پوشیدم که جالب بوده برای دانیال منم یه لباس دارم عکس باب اسفنجی روشه تا دانیال می بینه میگه باب اسفنجی پرشین تون قربون احساساتتون بشم من
مامانش
13 تیر 91 17:58
جوووونم! خوب راست می گه صدرا خان جان! بذارین یه کم دل همه وا شه مخصوصا صدرا خان جان