صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

داداش کوچولوها

94- حاضر جوابی شیرین

1392/2/14 11:32
نویسنده : مامان
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

رفته بودیم مهمونی , عمه جان موقع خدافظی به صدرا میگه تو به من یه بوس ندادی, من میخوام برم پیش دایی مجید, بوست رو براش ببرم, صدرا هم در حالیکه جلوی دهنش رو میگرفت , گفت من سیر خوردم دهنم بوی سیر میده.

بهش گفتن کی سیر خوردی؟؟ گفت کوچولو بودم سیر خوردم الان دهنم بو میده نمیتونم بوست کنم.

 

مادر داشت صدرا رو میبرد که برای چند ساعت خونه ی مامان نسرینش بمونه, توی راه داشت تذکرات لازمه رو میداد و یا آوری کرد که وسایل دکوری که مامان نسرین جلوی تلویزیون گذاشته اسباب بازی نیستن و نباید به اونا دست بزنه.

آخر شب مامان نسرین تعریف کردن که چندین و چند بار رفته که به اونا دست بزنه ولی خودش یادآوری کرده که اینا مال بازی نیست و مامانم گفته دست نزنم ولییی مامانم گفته به وسایل تو اتاق دست نزن, ولی نگفته که به وسایل تو آشپزخونه دست نزن و چند تا از عروسک های تو آشپزخونه رو میگیره برای بازی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)