صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

داداش کوچولوها

78- بعد از خیلی وقت

1391/12/8 23:56
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک دو سال و ده ماهه ی ما کلی شیرین زبون تر شده و کارها و حرفاش متفاوت تر از گذشته که هم دل مامان و بابا مثل همه ی مامان باباهای دیگه قنج میره و هم خندهشون میگیره 

مثلاً بعضی وقتا که مادر به پسر غذا میده و قاشق رو میبره به سمت دهان پسرش و میگه بیا؛ پسرش تو جواب بهش میگه بیا چیه قشنگ بگو بفرمایید.

خلاصه که صاحب نظره تو بیشتر موارد ..

راستی پسر قصه ی ما عاشق اینه که موقع پیاده روی دست تو دست مامان و بابا راه بره.

تو راه برگشتی که از سفر به جزیره زیبای کیش داشتیم تو فرودگاه با همه سلام و احوالپرسی میکرد, بی اونکه بپرسن اسمش رو میگفت و باهاشون حرف میزد. 

توی جزیره هم از همه ی چی به خصوص از پارک دلفینهاش خیلی خوشش اومده بود البته که تو اون لحظه به دلیل اینکه نیاز داشت زیاد توجه کنه ابراز احساسات نمی کرد ولی بعدش خیلی از دلفینا و حرکاتشون با انرژی صحبت میکنه , تنها چیزی که اونجا میگفت این بود که دلقک سیرک رو بیاریم خونه!!!

 

روز دوشنبه گذشته مادر  برای سونو گرافی به مرکز سونوی دکتر هاشمی تو نیاوران , همون که بهمون گفت صدرا تودلیتون پسره نه دخمل رفت و پسرک شماره 2 رو دید , خداروشکر همه چیزش خوب و نرمال بود و نی نی هم حسابی تکون میخورد برای خودش.

مامان از دکتر خواست تا یه کم فیلم بگیره و دکتر گفت که بعد از اتمام کارم , فیلم برداری شروع شد , و دکتر توضیح میداد بعد رفت روی صورت نی نی و تا تصویر رو سه بعدی کرد , نی نی دستش رو گذاشت روی صورتش و ما هیچی ندیدییییممممممممم :) .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفیسه
3 بهمن 91 13:07
یعنی دو عدد پسر
مبارکا باشه
صدرا هم کلی بزرگ شده برای خودش



بله دو عدد پسرررر ,
ممنون
مامانش
4 بهمن 91 12:19
سلام بر مادرشوهر دوبل! کاش یه کم فیلمشو می ذاشتی مام می دیدیم