صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

داداش کوچولوها

خوبه بدونیم ...

1391/11/7 23:36
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز مشغول مطالعه کلید های رفتار با کودک سه ساله ( دکتر سوزان ای. گاتلیب) بودم که در بخش  رشد عاطفی مطلبی بود که به نظرم جالب آمد:

 

کودک سه ساله در این دوره قوانین و نقشها و مسئولیت های مرتبط با جنسیت خود را فرا میگیرد. میل به داشتن روابط نزدیک تر با جنس مخالف با آنها ایجاد می شود و در این زمان است که پسر ها اظهار میکنند می خواهند با مادر خود ازدواج کنن و پدرها ناز و کرشمه می نمایند. در این سن نوعی احساس رقابت با والد همجنس و مقابله ای با روابط والدین با یکدیگر وجود خواهد داشت و در نهایت کودکان به بیهودگی آرزویشان پی خواهند برد. بعد از گذر از این مرحله کودکان پیوند مستحکمی با والد همجنس خود می یابند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهراد
8 بهمن 91 8:09
ممنون که بهمون سر زدید و بازم ممنون از معرفی مجله، ما چون شهرستانیم فکر نکنم باشه تو اینترنت سرچ کردم بخ یه شماره هم زنگ زدم ولی ظاهرا شماره اشتباست.
حالا بازم تو سطح شهر میپرسم اما بعیده...
با افتخار لینکتون میکنم


مامان مهراد کوچولوی عزیز از آشنایی بیشتر با شما بسیاار خوشحال خواهیم شد.
شماره شون 26402390- 3
وانیا
13 بهمن 91 19:13
سلام عشقم

ممنون از مامان برای گذاشتن این مطلب منم روی دانیال دقت کردم خیلی بهم میگه مامان تو ارامشی و هزار بار ابراز احساسات میکنه و ....

بوس برای شما فرشته های مهربون



خواهش میکنم , ببوس پسر نازت رو
مامانش
18 بهمن 91 16:49
چه اسم قشنگی انتخاب کردین مامان صدرا. منم اگه تو فامیل سپهر نداشتیم حتما مهرادم، سپهر بود الان!